viernes, 2 de noviembre de 2012

Bahundanda - Chanje

A les 6:30 en Gomba m'ha vingut a despertar amb un te. He de dir que avui he dormit en un cutre lodge de la muerte sobre una fusta i entre l'habitacio del costat i meva un taulo i algun dels que m'acompanya ronca com un tocino. Pero bueno el sopar va estar be. Vaig coneixer una parella de holandesos i vam sopar els 3 dalbay.

Avui el cami segueix entre camps d'arros i amb una calor extenuant. Ara hem parat a dinar pero el cami bonoc s'ha acabat ja que ara caminem per una carretera (es un cami de cabres per on sols passen 4x4). La modernitzacio esta arribant. En uns anus tot aquest paratge l'atravessara de punta a punta un carretera per unir Tibet amb Nepal, es a dir Xina.

Crec que la carretera ja esta fins a Chame i el que passa es que el negoci del trekking a tots els poblets s'esta acabant ja que els turistes, molts ja pujen en Jeep.

Be, despres os explico que tal la tarda pero he de dir que he tingut un parell de moments de relax aquest mati, in d'ells davant d'una cascada impressionant fent un te. Us passo la foto tot i que no se si transmet el que es estar aqui.

Aquesta tarda mes caminar. He vist monos i sangoneres, penseu que encara estem a mes o menys 1.500 metres i es com la selva

Sopant he conegut a una noia de Singapur que esta donant clases d'angles a in poble al costat de katmandu hi ha vingut a fer un trek he alucinat quant m'ha preguntat per la independencia de catalunya. He plotat i he donat la meva visio, pero es increible que aqui parlin de catalunya. Ahir els holandesos varen pregutar el mateix. Que granssssss.

Bueno a dormir que son les 8 de la tarda fa fred i dema a les 6:30 me venen a despertar

Gracies rinyo !!!!!!!!!!!!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario