viernes, 2 de noviembre de 2012

Chamje - Danaque

Bueno. Ja hem acabat el tercer dia de trekking. Com cada dia a les 6:30 te, 7 esmorzar i 8 fent cami. Avui hem acabat una mica abans, cap a les 4:30 de la tarda. El cami ja esta canviant. Hr vist per fi Annapurna II i crec que el Manaslu. Ja no hi ha arros, sino que passem per un congost amb 3000 al costat. Avui hem pujat uns 1.000 metres de desnivell.

El paissatge maco. Cascades, parets de bosc increibles pero el cami es un cami de 4x4 i esta perdent tot l'encant ja que els llocs estan tancant i nomes quedem les tea house al costat de la carretera. Avui hem vist lagartos, ja els veureu a les fotos i una gabia-mochila per transportar gallines

Hem decidit anar a Danaque ja que hi ha menys penya al ser un lloc petit i estic en una tea house mona amb la unica pena que hi ha 3 parelles alemanes i enlloc d'estar en silenci estant parlant entre ells de costat a costat, son uns pesats tot i que el idioma es tan suau i musical .......

Bueno, dema 5 hores i anem a Chame que es una petita ciutat i on hi haura internet. Dema camino poc i decanso la resta de dia. El dia seguent pujare a Pisang a 3000m i alli aclimatare i començare l'asencio.

Ja us explicare com funciona pero perque esteu tranquils, el dia de descans/aclimatacio al camp d'atac al cim el meu guia pujara a ficar cordes alli on sigui complicat. 😊😊😊

Fins aviat

Per cert Norma se que estic fent moltes faltes pero 😗😗😗

La setmana propera el fare en castella ja que aixi arrivare a tothom

Ultim apunt: un dels alemanys va preguntar-me d'on era i al dir catalunya va preguntar el mateix que la noia de singapur, independencia ??? Amb llagrimes al ulls els hi vaig explicar com ho veia jo 😃😃😃😃

Que majos que eren. Les apariencies enganyen

1 comentario:

  1. Hola Joan Ramon, aqui el teu homònim des de NY, esperant que et vagi bé la caminada. Cuida't i ja m'explicaràs si hi ha molt ambient a Danaque.

    Salut JRD

    ResponderEliminar