lunes, 12 de noviembre de 2012

Pisang - Camp Atac

Be, avui ha estat un dia matador. A les 7:30 ja tenia el porter que venia del teoricament Camp Base per anar cap amunt.

Ens sentem a esmorçar i hem comenta que com el Base Camp esta fet una merda i jo en principi estic be, enlloc de montar dos camps amb un sol enmig dels dos es ok. Bueno he dit, que hi farem.

Hem sortit a les 8:20 mes o menys i cap a les 12 hem arribat al que seria el teoric camp base. El desnivell que hem fet han estat mes de 1.000m en no crec que mes de 3 km. M'ha petat una mica pero me trobat be tot i estar per damunt dels 4.000m. Les vistes impresionants ja que tinc davant el massis dels Annapurnas e impressiona molt i molt, crec que son les millors vistes que he tingut mai ( pues no ho han estat, continueu llegint). Pues res despres de jalar algo anem cap amint i al cap d'una mitja hora de pendent veig les dos tendes en mig d'un prat a uns 4.500m d'alçada al costat de dos yaks pasturant. Bueno, bueno ni fet expres pero lo millor es que desde la porta de la meva tenda veig davant el cim del Annapurna II, no es pot pagar el que estic sentint aqui. Acampat damunt del 4,000 amb unes vistes impagables. El preu es que fa bastant vent i fred i que he hagut de pujar pas a pas mes de 5 hores amb un desnivell de 1.300m en menys de 5 km, us podeu fer idea de la pendent.

Un cop he arrivat ho he ficat tot a la tenda m'he abrigat i hem celebrat la "puya" que es una pregaria a la montanya per demanar sort en l'ascencio i hem beneit els piolos, grampons, cordes, ... Tot material. Ja us passare fotos, es que com el guia es budista ha estat resant, despres tirant arros, mantega de yak, herbes, bueno ja hi veure tot i que me fotut de fred ha estat increible.

Jo de moment hem trobo be, no tinc mal de cap ni res

El pla es dema anar a fer el Low Pisang que es un 5.000 que esta a unes 3 hores. Jo el fare i tornare al campment mentres que el guia amb un porter anira a equipar el High Pisang per intentar fer-ho de ma passat. J us dire pero el sols estar a la tenda i veure el que veig ja es alucinant

Ara estic dins de la tenda, us passo una foto perque en menys d'una hora ja es una leonera (rinyo sort que no ho veus) pero s'esta calentet ja que dona el sol. En un parell d'hores quant es pongui el sol i amb el vent que fa fotra una rasca de collons, pero espero que el meu Rab Ascent 700 doni la talla i soporti els -35C que diuen les especificacions, ja que sino haure de dormir amb tot el que tinc. Per cert les tendes son unes Camp Xp III Plus, molen bastant. "Matao" con esto al fin del mundo.

Res, estic fent temps per anar a sopar. Avui volia estenar la carn que porto de barna pero com hem fet la "puya" no es pot menjar carn en 24 hores per no ofendre a la muntanya. Si us dic la veritat tampoc em ve molt de gust. Porto ja mes d'una setmana essent vegetaria i no m'ha passat res, no obstant el dia que torni a Katmandu anire al restaurant Everest
Steak House i alli no preparen precissament hamburgueses de tofu. No hi ha res com tenir il.lusions 😊😊😊

Cari et trobo a faltar 😘😘😘 pero hem dones forces en les pendents 💨 i els moments dificils. Recordo aquella abraçada a casa abans de marxar i l'energia que hem vas transmetre m'ajuda molt.
................

Acabo de sortir perque m'han cridat perque han vist "Blue ...." No ho he entes. He sortit amb la camara i eren com isards. Molt monos pero fot un fred que pela a fora ja que el sol esta baixant. Sort que tinc amb mi la "pi bottle" ja que no surto de la tenda ni que me matin esta nit.

Bueno petons a tots

No hay comentarios:

Publicar un comentario