viernes, 2 de noviembre de 2012

Danaque - Chame

Bueno un altre dia trekking. Avui les premires dues hores un pel durilles ja que hem fet uns 1.000m de desnivell. A partir d'aqui pujar i baixar pero sense trencar les cames. He passat per pobles una mica aillats i he caminat tot el mati amb el Manaslu al costat i ara l'estem deixant enrera i tinc just al davant el Anapurna II. Impresiona molt ja que el poblet on estic dinant son uns 2.500m i el pic fa casi 8.000m. Tinc mes de 5km de pared al costat, impressiona

Per la resta be, espero que per fi a Chame tindre cobertura o wifi per donar senyals de vida ja que no tinc cap mena de senyal al telf.

Fisicament la cosa va be. Estic cansat ja que son moltes hores i uns quants dies pero al poder dormir casi 11 hores al dia ajuda a recuperar força.

Menjar bastant simple. La dieta es basa en ous, verdures, pasta, arros, i te o suc de llimona calent. Os he posat una foto del dinar d'avui que son noodles fregits amb verdures i ou. No esta mal, tot i que es repeteix cada dia

Be. Sortim de nou, per la tarda mes. Per cert el restaurant es genial.

Ja estic a Chame. He trobat un ciber pero el blog no puja amb fotos. Ho probare mes tard o el proxim dia

Avui sopant he conegut uns polonessos pero aquest npi del que passa a Catalunya, ho entenc ja que el mes gran te 26 tacos o sigui que l'unic que m'han dit es que els hi va molar gaudi i les rambles tot i que els van robar la cartera quant dormien despres d'una festa a la platja. Uns cracks

Dema surto cap a Pisang. El cami ja comença a ser dur i fa bastant fred. Ja he tret tota l'arrilleria de roba antifred i de moment funciona pero on ha d'anar es 3000 m mes amunt.

A Pisang farem compres per als propers dies i començarem el proces d'aclimatacio. Crec que entre aclimatat i pujar passaran 5 dies o sigui que estare incomunicat.

Despres del Pisang vindra el Thorong La que es un pas de 5.400m i que diuen que es una matada. O sigui que el festival no fa mes que començar.

Abraçades a tots i us anire explicant el que passa

A10

No hay comentarios:

Publicar un comentario