lunes, 12 de noviembre de 2012

Chame - Pisang

Be. Finalment a Pisang. Ja estem per damunt dels 3.000 m i desde l'habitacio tinc una bona vista del Pisang Peak. Avui hem pujat bastant de 2.700 a 3.300 per baixar a 3.200m. Es que ens hem liat i hem anat a upper pisang quant teniem que anar a lower pisang. Bueno hem caminat mes pero ja ha anat be

El cami esta canviant. Hi ha mes gent caminant i mes porters ja que la carretera s'acaba a Chame i ara toca patejar, per aixo esta mes ple de grups. Tot i aixo estant construint una carretera fins Manang o sigui que en poc temps de tot el circuit dels Annapurnas nomes quedaran sense carretera 20km, o sigui que tot aixo desapareixera com ara es conneix i sera com Sant Maurici, que si vols podras anar en 4x4 arreu.

El cami es molt maco. Miro de penjar un parell de fotos a veure si pujen. Esta canviant l'entorn ja que la vegetacio es mes d'alçada i cada cop esta tot mes pelat

El que si que alucina es tenir una pared de 4km a l'esquena, que es el Annapurna II, es un totxo

El Pisang Peak nomes es veu el cim i es bastant rodonet, no de punta.

Bueno he anat a passejar una mica i he fet alguna foto. Estic be i crec que tot anira be. Ara estem planificant quants dies estare a Pisang per aclimatar be. Es a dir dormir a 3.200m pero durant el dia pujar mes amunt. Al igual fem camp base per dormir un dia i torno a baixar per agafar forces i tot d'una fer nit al base, montar el high camp, fer cim i baixar. No ho se, sobre la marxa i com hem trobi fisicament.

Ara he demanat una xocolata calenta i no l'he encertat gaire. Es mes suc d'algo que sembla xocolata que no una xocolata per sucar melindros.

Acabo de demanar el sopar i he sortit de l'esquema i avui faig sopa d'all amb cebes i Momo que es com una pasta farcida de patata i verdures. Estic innovant en els menus despres de dinar arros amb verdures i esmorzar sopa de noodels

El Gomba que es el meu guia me cuida com si fos un fill seu, cari no has de patir que no deixara que passi res. Es la meva sombra, a mes de venir cada mati a dir bon dia amb un te calent, me serveix te, me porta el que necessito, pregunta en tot moment que vull, es genial

Bueno os deixo per avui. Sopare a les 6 i a dormir a veure si puc dormir 12 hores que estic cansat

Afegeixo. Es que sopant m'he ficat a veure una peli Nepali d'accio amb els porters. M'he partit la caixa de lo cutre que era pero m'ha molat, a mes m'han anat explicant lo que passava, era un Boliwood a la Nepali sense pressupost. Ara s'han ficat "Viven" pero passo. No mola ja que a veure si agafen idees 😅😅😅

Ha estat interessant. Os paso una foto on veieu on estan els turistes i l'altra on estan els porters i sherpes. No hi ha contacte fora del estricte i necessari a l'hora de caminar

Nanit
Jr






No hay comentarios:

Publicar un comentario